Didik Al Quran

Wednesday, April 22, 2020

Doaku untukmu sayangku

Ya Allah..
Ku tahu betapa aku ini gambaMu yang lemah dan kerdil..
Sangat kerdil.. Aku benar² lemah, benar² tak berdaya tanpa bntuan daripadaMu..

Ya Robb aku sedar ada peranku dalam kedengkelan anak² ku ampuni aku ya Robb, gantikanlah ia dengan hal yang lebih baik buatku..

Ya Allah saksikanlah aku maafkan anak²ku atas apa jua kesalahannya padaku. Mereka terlalu kecil dan akulh yang bersalah bukannya mereka. Akulah yang jengkel itu bukn mereka.

Ya Robb, saksikanlah bahawa aku redha kepada anak² ku dengan REDHA yang sempurna sejak mereka dilahirkan hingga mereka kembali kepadaMu kelak aamiin ya robb.. 

Ya Allah, gantikanlah sakitku melahirkan, membesarkan mereka dengan baik pekerti, soleh, hafiz dan faham Quran kepada mereka ya Robb..

Allah.. Ampunilah segala dosa²ku. 

No comments:

Post a Comment

Ulasan Pembaca